Aquest blog preten acostar-vos a les aventures amb la meva btt.

dilluns, 5 de desembre del 2011

RUTA DE LES FONTS

Som Diumenge matí, s'entreveu que sortirà el sol ben aviat, finalment els companys s'han escampat, uns a caminar, altres pel Tarragonès, ... M'havien parlat d'una ruta molt propera per camins que estem tips de passar-hi, però tal com s'han lligat resulta molt entretinguda resseguint les fonts properes a Navarcles. Surto prop del parc de l'agulla tot escalfant les cames cap a Sant Fruitós i Sant Benet, tram d'obligat enllaç.
Una vegada arribat a Sant Benet comença la millor part, agafo el corriolet que em porta al pont del camí de Generes i en un no res a tocar del camí ja estic a la Font dels Burjons, original sender i el regalim que no deixa de brollar dels seus brocs, ha valgut la pena desviar-se del camí.
Continuem pujant pel camí de Generes, una vegada a dalt travessarem la carretera i baixem cap a Navarcles per anar directament a la Font Nova amb el seu berenador. L'espectacle de la tardor no deixa de sorprendrem mentre enllaço cap a la font de Solervicenç, el camí és una catifa de fulles, la font brolla a dojo.
Segueixo amunt, m'espera la Font de l'Angla, ara dins d'una petita construcció, un altra espectacle.
Ara vaig a buscar la font de les Tàpies, entre mig passo per la vora de Sant Pere de Viladecavalls, la font és lo de menys, te una aixeta i poca gràcia al costat de l'ermita.
També em trobo a la vora del camí una mostra d'art al mig del bosc, a algun artista se li ha acudit de penjar unes rodes pintades a la branca d'un arbre, no cal dir que el camí segueix igual d'espectacular.
Baixo el camí que em porta fins a la Font de les Tàpies, el lloc està espectacular, no l'havia vist mai així, només i passava durant l'estiu, amb els regalims de les roques i el salt d'aigua, em quedo una bona estona donant el volt pel lloc, fent fotos del dret i del revés a tort i a dret, una parella hi ha dut els fills que s'ho estan passant d'allò més bé,
el lloc és ombrivol, humit i comença a fer fresca, desfaig l'últim tram de baixada a la font i m'endinso per un corriolet que em tornarà al camí principal. A partir d'allà, de nou el tram obligat d'enllaç fins el parc de l'agulla passant pel Pont de Cabrianes.
La ruta les fotos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada