Aquest blog preten acostar-vos a les aventures amb la meva btt.

diumenge, 9 d’octubre del 2011

Una aventura amb en Niku

Aquest dissabte vaig sortir tard i sol a fer la volta a Montserrat, però quan era a Santa Cecília em vaig trobar un bttero que buscaba algun lloc per poder pasar una bona estona del dissabte fent esport.
Aviat ho vaig comprendre, el xicot és d'Acoi, està treballant per aquí i s'ha endut la bici per passar les estones de lleure, el Niku s'em presenta i amb poques paraules ja estem pedalant plegats, avui serà un bon company de ruta.
Enfilem cap al Monestir de Montserrat per la carretera i seguim pel camí de Sant Miquel fins a arribar al sender de les bateries que ens porta a Collbató, En Niku s'el veu disfrutar del recorregut tot i que hem de fer molt sender a peu. Una vegada som al final del sender, prop de Collbató, seguim el camí en direcció a Can Maçana, parem un moment per menjar alguna cosa que portem a les motxilles, el xaval va preparat amb fruita i huesitos, mentrestant ens tornem a trobar uns excursionistes amb els que hem anat coincidint mentre baixavem pel sender de les bateries. Prosseguim la marxa i en Niku es recorda que te la dona i els fills a Alcoi, un d'ells entrena de porter i em comenta que mai havia marxat tants dies seguits però tal i com està la feina ho ha hagut de fer. Tot xerrant ens trobem amb el cartell indicatiu del camí de les batalles al Bruc amb informació sobre la guerra del Francès.
Aviat arribem a can Maçana, agafem carretera cap a Montserrat fins que els nostres camins es tornen a separar després de donar una volta pel parc natural de la Muntanya de Montserrat. La volta d'en Niku ">

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada